maanantai 25. maaliskuuta 2013

Ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa sua halusin


WUAAAAAAAHUUAAAAAA
Mahtava fiilis kun liikuntatunnilla juoksin uudestaan sen kamalaihanan piippijuoksun. Ja paransin 10 prosentilla! Meikäläinen juoksee piippitestin paremmin kun 80% tämän ikäisistä teinipälleistä.
Ja kuntonumeronkin kuntotesteistä sain selville. 9+ se sitten olisi. Nyt enää pari korottavaa tekijää ja kympissä huidellaan. Ehkä jo ensi vuonna?
 
 
Koeviikko alkaa huomenna. Onneksi itselläni on lukiohistorian vähiten kokeita, nimittäin kaksi rääpälettä. Onkin kyllä sitten kaiken maailman oppimispäiväkirjan ja portfolioiden palautuksia. Mutta filosofian oppimispäiväkirjaa olen väsännyt halki jakson vasemmalla kädellä, joten siitä ei stressiä. Filosofia tosiaankin on hyperkivaa. Saa pohtia kaikkea uppo-outoa, ja se vieläpä on tarkoituskin.
Pohdinkin juuri äsken syrjähyppyä eettisestä näkökulmasta. How cool is that.
 
Olisi muuten siistiä hankkia tatuointi. Ja napakoru. Ihan btw.
 
Olempa radikaali. Ehkä se johtuu tästä lähestyvästä täysi-ikäisyydestä ja abiristeilykokouksesta, joka pidettiin tänään. Merkkasin itseni "ehkä tulossa abiristeilylle"-kohtaan, koska kilttinä tyttönä mietin, että pitääpä kysyä äipältä ekana.
Sitten ääliö kun olen, tajusin vasta kotona, että olen täysi-ikäinen kun lähden risteilylle.
Se siitä äipästä!
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Rakastan näitä sun webbikuvia! :D sairaaan pelottavia!!

    VastaaPoista
  2. "Se siitä äipästä!" AIVAN MAHTAVA !! :DD Pinja olet ihana :D

    VastaaPoista