perjantai 29. maaliskuuta 2013

True Lady



Moro kaikille! Ja pienenä informaationa ennen kuin Pinjan satutunti alkaa:

JOS JUMAKAUTA OLET NAINEN, NIIN LUE TÄMÄ.

Noniin.

Jokaisessa naisessa asuu pieni pirttihirmu, joka tahtoo aina välillä päästä vapaaksi hihnastaan ja huutamaan syntyjä syviä tasa-arvosta sekä hehkuttamaan orgasmimanifestia tai jotain yhtä shokeeraavaa ja siksi ah, niin ihanaa.
Tätä pientä olentoa kutsutaan feministiksi.
Ja uskokaa tai älkää, se todellakin asuu jokaisessa naispuolisessa, itse asiassa miespuolisisakin. Yleensä se vain unohtaa, jää sikamaisen kiireen ja stressin alle.
Omani on nostanut päätään tässä vuoden 2013 aikana. Viime vuosi meni vähän niin ja näin. Olin aiemmin ollut kovakin tasa-arvon puolesta saarnaaja. Sitten sain sellaisen päähänpiston, että häh mitä täh. Ei väliä, naiset vain jankkaavat turhaan ja turhista asioista. Take it easy bitches.
En tajua mistä aasinperseenreiästä tuo asenne itseeni tarttui, mutta mikä tärkeintä, se on nyt poissa. Olen taas havahtunut maailman epäreiluun luonteeseen ja alkanut pomppia edes takaisin innosta.
Ja raivosta.
Syitä, miksi jokaisen uinuvan feministin pitäisi herätä, on monia:

1) Miehen euro on naiselle yhä n. 80 snt.

2) Naisia on vähemmän yritysten johtoportaissa. Ja pomoina. (MIKSI, minä esim. olen loistava esimerkki miksi naispuoliset ovat mitä parhaimpia pomoja!)

*naurua*

3) Tämän vuoksi naiset eivät usein pyri sinne johtoon.

4) Naisten luonne kulkee yhä kahleissa historian kanssa.

5) Naisen seksuaalinen aktiivisuus on pahe, kun miehellä päinvastoin.

6) Naisten ulkonäköpaineet ovat KOHTUUTTOMAT, SAIRAALLOISET ja täysin PERSEESTÄ!!!

Monien muiden syiden lisäksi, herätkää pahvit.

Olen siis täysin feminismin vallassa. Olen keskustellut asiasta muutaman tutun kanssa, jotka ovat tarjonneet mahtavis vasta-argumentteja tähän intoon. Sillä mitäpä olisi kunnon tappelu ja väittely ilman kunnollista väittelykumppania?

Ja jees, onhan se väittely kivaa, minä jos kuka tiedän sen, koska saan sellaisen hullunmoisen endorfiinipiikin väitellessäni. Mutta, vaikka sanan säilällä pääsee pitkälle, sillä ei soudella maaliin asti. Joten aseisiin naiset!
Ei nyt ihan kirjaimellisesti, vaikka itse aion armeijaan suunnatakin. Mutta epätasa-arvoa vastaan on taisteltava TEOIN!
Mutta itse aloin kelata tuossa vähän aikaa sitten, mitä tekoja tällainen vielä alaikäinen tytönhupakko voi tehdä? Jos menen mellakoimaan eduskuntaan, minut heitetään tyrmään. (Ja kyllä, elän 1800-luvun Ranskassa) Jos kokoan rintsikoiden polttokokon, joudun tyrmään.
Sitten aloin miettiä arkipäivän tekoja, ja miten niillä voisin vaikuttaa ihmisten yleiseen mielipiteeseen.

Ehkä minä jätän rintaliivit kotiin!

Ehkä minä kasvatan hemaisevat sääri- ja kainalokarvat!

Ehkä minä lopetan meikkaamisen!

Jos tällä tavoin shokeeraan ihmisiä (uskokaa pois, jo ensimmäisestä kohdasta seuraa shokki) niin ehkä saan huomiota siihen, ettei naisen tarvitse näyttää tietynlaiselta ollakseen nainen?

Mutta. Se olisi yhtä kuin tappelemista vastavirtaa vastaan, ja aika turhaan. Sitä paitsi, kun kysyin itseltäni, haluanko lopettaa laittautumisen ja naisellisuuden, vastaus oli ei.
Minä totta vie tahdon ajella hemmetin säärikarvat. Minä totta vie tahdon tällätä huuleni punaisiksi ja käyttää lyhyitä hamosia sekä korkokenkiä. Sillä eihän naisellisuutensa peittäminen ole feminismiä! Feminismiä on se, että perkele tahdon näyttää seksikkäältä ja naiselliselta, ilman että minun ajatellaan olevan huomiota kerjäävä huora.
Päädyin siis loppuratkaisuun, jossa käytän yhä rintsikoita ja meikkiä (kanssaeläjieni onneksi). Sen sijaan, että peittäisin naiseuteni, korostan sitä. Ja sen sijaan huudan entistä kovempaa, karjun suorastaan, että minä olen nainen. Ja minä laittaudun. Minä välitän siis miesten mielipiteistä. Minä välitän myös naisten mielipiteistä.
Mutta minä huudan, että se, että tahdon näyttää naiselta, ei tarkoita, että minua pitäisi kohdella sen vuoksi huorana.
SEKSIKKYYS ON MIELESTÄNI NAISEN OIKEUS, EIKÄ KELLÄÄN OLE OIKEUTTA OLETTAA, ETTÄ SEKSIKKÄÄLTÄ NÄYTTÄMINEN TARKOITTAA SAMAA KUIN JAKORASIA.

Tai että minua saisi raiskata.

Se tarkoittaa, että olen ok oman naisellisuuteni kanssa. Jokaisen pitäisi olla. Ja naisten pitäisi karjua kovempaa seksuaalisen vapautensa vuoksi. Puhua härskejä, kuin miehet. Meidän pitäisi kuljeskella baareissa puristellen miehiä perseestä ja ehdottelemassa yhden yön juttuja. Ilman huoramainetta. Se on oikeus. (Kaupanpäällisenä ehkä muutama herpes ja kuppa mutta niin on miehilläkin sitten! Haha, tasa-arvoa.)

Ja kun se on oikeus, sitä pitää toteuttaa. Sillä miehet eivät ole ainoita, joilla on se oikeus.


Varokaa vaan kun täytän 18. Silloin on feminismihelvetti irti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti