perjantai 6. tammikuuta 2012

HAASTE!

Säännöt ovat seuraavat: 

a) kiittää haasteen antajaa:  No kiitos Laura!

b) nämä blogit haastoin mukaan: En haasta ketään! Tai no tehkää jos lystäätte.
c) ilmoittaa näille haastetuille haasteesta: En vaivautunut.
d) kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.



1. Rakastan ö-luokan viihdettä, ja tällä tarkoitan chick lit-kirjoja (Sophie Kinsellan kirjat esimerkiksi) ja Gossip Girliä. (Rehellisesti sanottuna olen jopa lukenut Gossip Girl-kirjoja, vaikka niiden kieli on tökeröä, aiheet kamalia, ja hahmot raivostuttavia. Silti, Gossip Girl on koukuttava.) Pidän välillä hömppäleffoista. (Välillä en voi sietää niitä silmissäni, ovathan ne elokuvateollisuuden kuonaa, mutta kun oikein angstituttaa ja maailma potkii päähän niin kuinka kiva on käpertyä sohvannurkkaan lihomaan lisää suklaan kanssa katsellen hollywood-roskaa jossa on aina onnellinen loppu.Niin siirappisen, idioottimaisen tyhmää. Ja silti minä tykkään.)

2. Olen todella herkkä loukkaantumaan, vaikka en sitä usein päin naamaa kerro. Etsin ihmisiltä aina negatiivisia vihjauksia ja luokkauksia, ja ymmärrän asiat väärin. Kehittelen muutenkin salaliittoteorioita tyhjästä, ja uskon aina että kaverini puhuvta minusta paskaa selän takana ja suunnittelevat miten voisivat päästä minusta eroon. JA EN PÄÄSE TÄSTÄ TUNTEESTA EROON!

3. Minulle on ehdotettu psykologia, mutta en kestä ajatusta jostakin dorkasta psykosta yliystävällisestä hyypiöstä kurkistelemassa pääni sisään. C'mon. Nykyaikana ajatukset ovat ainoa asia minkä voi pitää yksityisenä, ja nyt pitäisi raottaa tämänkin salaisen sopen verhoja? Never.
(HUOM! En ole mikään sairas tai mitään, minulle vain tyrkytetään mielenterveyspalveluita yltiöpäisen stressaamiseni takia.)

4. Olen maailman surkein siivooja. Huoneeni on AINA kuin pommin jälijiltä, kamalassa kunnossa, pölyinen, likainen ja sotkuinen, ja minä PIDÄN siitä. Surettaa aina kun äiti tökkää käteeni imurin ja pakottaa hävittämään luovan ateljee-ympäristöni siivoamalla. Se on luvuuteni kehto, hallittu kaaos!
Rehellisesti, en jaksa siivota.

5. Lähipäivinä olen rakastunut Sherlock Holmes-leffoihin. Keskiviikkona menin kahden kaverin kanssa tätä katsomaan, ja suorastaan ihastuin tähän toimintapläjäykseen. Ihastus kasvoi rakkaudeksi päänäyttelijän takia. (Juu, Robert Downey Jr. on miltei viisikymppinen, entä sitten?) Kaverini lainasi ekan leffan ja olen katsellut sitä nyt jo kolme kertaa putkeen, ikinä kyllästymättä. Osasyynä se, että ne (oh god) ovat brittejä....

6. Olen surullisen tietoinen presidenttiehdoikkaista. Tarkoitukseni ei ollut seurata vaaleja näin paljoa (okei, yhtään) mutta saan syyttää isääni siitä että tiedän nyt enemmän ehdokkaiden EU-näkökulmista kuin laki sallii näin nuorelle teinille. Isä kuuntelee niitä kirotun vaalitenttejä NIIN HITON kivalla, etten voi välttyä kuulemasta sitä kaikkea roskaa mitä ehdokkaat suustaan sylkevät. En voinut välttyä eilenkään Timo Soinin suurilta sanoilta: "Soini. Suomen. Presidentiksi."
Onneksi SE ei tule tapahtumaan. Persut tarvitsevat ääliöisukkinsa johtamaan puoluetta oppositiossa, ja jos tämä possu huitelisi presidenttinä, jäisi tämä mahdottomuudeksi.

7. Näitä listankohtia on turhallisen hankala keksiä. Kaikki jutut jotka keksin, ovat joko
a) liian arkoja kestääkseen päivänvaloa
b) liian tylsiä edes kerrottaviksi

8. Olen koukussa Demi.fi:n erääseen keskustelupalstaan josta irtoaa maailman parhaat naurut.
http://demi.fi/sfSimpleForum/topic/id/1086765/title/mita-kaikkea-opettaja-on-sanonut-sulle
Löytyy mitä tahansa, mutta jos alkaa kelaamaan tuota keskustelua ja oikeasti lukemaan....no minä ainakin nauroin. : D


KAHDEKSAN! YEAH! Siinä se oli. Toivottavasti ette nukahtaneet lukiessanne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti