maanantai 27. toukokuuta 2013

R.I.P Motivaatio

Arvatkaas mitä, olen aina ollut tosi ylpeä siitä koko tämän lukioajan, että olen jaksanut opiskella perse ruvella halki vuoden. Vaikka olisin mielummin vaikka siivonnut pölypallot nurkasta, pakotin itseni aina ruotsin sanojen ääreen tai yhteiskuntaopin kirjan kanssa nurkkaan lukemaan.

Niin. Mutta eikös kaksi vuotta täydellistä koululle omistautumista riitä jo?

Koska nyt olen kokonaan, suorastaan totaalisesti kadottanut sen motivaatiopeikon. Tai ehkä karkotin sen. Joka tapauksessa, on koeviikko, ja MINÄ. EN. JAKSA. LUKEA.

Huhhuh. Tämä on ollut ainoa koeviikko, jolle en ole tehnyt lukuaikataulua. Kun olen ajatellut lukevani, on mieleeni tullut jotain paljon hetkisempää. Historian kirjasta luin 12 sivua, jonka jälkeen tekstasin kaverilleni Sinille, että mitäs tehtäis. Ja siihenhän se lukeminen sitten jäi. Vietin koko loppupäivän ja illan rannalla makoillen, Cosmoja lukien ja nauraen sekä laulaen. Ja haukikaloja pakoillen.


 
Sitten tulin kotiin ja jatkoin lukemista.
 
Siis Cosmopolitanin.
 
Ja tänään heräsin, lähdin juoksemaan ja lupasin itselleni, että noh, sitten suihkun jälkeen tartun kirjaan!
Ja minä jopa TARTUIN siihen. Hyvin intohimoisesti.
 
Mutta sitten päähäni pälkähti ajatus kirjoittaa blogia.
 
Ja se kirja jäi. Alakertaan, vaatekasan alle, hylättynä, syrjittynä.
 
Sanonpahan vaan, ihan oikein sille! Senkin ilkeä historiankirja.
 
Ja nyt. MINÄ LUPAAN MENNÄ LUKEMAAN HISTORIAA.
 
 
Kävin muuten melkein uimassa. (Kastoin varpaani!)

 
Sini! (Olisin lisännyt kuvia, jossa Viivikin on, mutta olen varma, että saisin sanoa hyvästit henkikullalleni sen jälkeen.)
 
 
Joku albatrossi.
 
NIIIIIN, siskokulta pääsi muuten eilen ripille, sai naimaluvan ja kaikkea muuta. Sen kunniaksi tahdoin ikuistaa päivän valokuvin! Niin ja linssiluteena tahdoin mukaan.
 

Sannilla oli vaikeuksia hymyillä, joten ratkaistiin ongelma omalla tavallamme!
 
 
 
Siellä on tulossa tosi kivaa säätä tällä viikolla! Joten ADIOS AMIGOS!
 
 
 
 
 
 
Ai mikä hissa???



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti