lauantai 30. heinäkuuta 2011

Secret or not?

1. Nimeni tulee pensaan nimestä.

2. Itken katsoessani Disneyn elokuvia

3. Pelkään kuollakseni hämähäkkejä. Minun on pakko aina nukkumaan mennessäni puistella lakanat ettei niihin ole piiloutunut hämähäkkejä.

4. En oikeasti haluaisi lemmikkiä itselleni. Ne ovat ihania, varsinkin söpöt koirat, mutta vievät niin paljon aikaa että tältä heikkohermoiselta menisi järki.

5. Haluan kuvataideopettajaksi

6. En tiedä miten päästään kuvataideopettajaksi vaikka olen kysellyt sitä vaikka kuinka monesti vaikka keneltä

7. Olen kamalan ujo.

8. Piirrän vain lyijykynillä. Värittää en halua enkä osaa.

9. Olen taidefanaatikko.

10. Käyn pari kertaa viikossa hölkkäämässä jonka jälkeen ahtaudun sohvannurkkaan syömään. Tehotonta mutta tulee hyvä mieli!

11. Ihailen opettajia

12. Rakastan Nastopolia vaikken opiskelekaan siellä VIELÄ

13. Luen taidekirjoja ja leikin olevani asiantuntija mutta en oikeasti muista puoliakaan taideteoksista.

14. Olen aina halunnut mukaan oppilaskunnan hallitukseen yms. mutta minua pidetään niin ujona ettei päästetä. OLEN KATKERA

15. Päässäni asuu monia persoonallisuuksia. Harmittaa etten voi itse määrätä mikä on milloinkin valloillaan.

16. Olin ylä-asteella angsti-apina koska angstin niin kovasti

17. En tykkää sisustaa enkä siivota.

18. Kun olen yksin kotona, laulan pikkusiskoni nuoteista niin kovaa kuin ääntä lähtee. Ja usein huomaan jälkeenpäin ikkunan olleen auki...

19. Pidän Hollywood-romanttinen-komedia-happy end-roskasta oikeasti. En rakasta niitä, mutta jos minut pyytää leffailtaan katsomaan hömppäiltoja, en sano ei!

20. Yritän pukeutua taiteellisesti mutta en osaa oikein olla tyylikäs näyttämättä friikiltä olkatoppauksissa.

21. Rakastan muotilehtiä.

22. Luin 14-vuotiaaksi asti W.i.t.c.h.-lehteä.

23. Sanon kaikille harrastaneeni kilpauintia pari vuotta mutta oikeasti ehkä vajaan vuoden. Lopun aikaa olin uimakoulussa. Ja kilpauinnissa olin surkea. Erään kisan kesken (en ollut käynyt treeneissä pitkään aikaan)aloin altaassa haukkoa henkeä ja huusin että saanko keskeyttää. En saanut. Uin sammakkoa maaliin. Ja olin siis muita kaksi minuuttia jäljessä...

24. En ole ikinä matkustanut junalla, metrolla, lentokoneella, laivalla, raitiovaunulla enkä ole myöskään veneillyt kuin kuin kerran seitsemänvuotiaana.

25. En ole ikinä ollut ulkomailla. En siis kävellyt rajojen ulkopuolelle, edes seilannut merellä jne jen

26. En pysty katsomaan yli K13 elokuvia. Sain kaksi vuotta sitten pysyvät traumat Grimmin veljeksistä joka on siis K11.

27. Järkytyin kun tajusin että olen silti katsonut erään K15 elokuvan. Da Vinci koodin...

28. Rakastan lihaa. Ei mitään ihanaa kuultavaa mutta en voisi eläissäni alkaa kasvissuöjäksi, olkoon kuinka eettistä.

29. Rakastan kuollakseni katsoa Gleetä koska siinä on se opettaja, Will Schuester joka on aivan ihana

30. Olen yrittänyt äänittää omaa lauluääntäni kuullakseni miltä se kuulostaa mutta järkytyin kovasti kuinka kamalasti kimitän etten ole enää kokeillutkaan.

31. Kadehdin ihmisten hienoja blogeja ja yritän tehdä omastani yhtä hulppeaa kuin kavereillani

32. Joskus unelmoin muotiblogista

33. En pidä avioliitoista

34. Mutta pidin kun olin kymmenen. Minulla on hääsuunnitelmat tallessa.

35. Harrastan potkunyrkkeilyä siskoni kanssa. Okei, ei virallisesti, harrastan potkunyrkkeilyä siskooni. Hän minuun samaten.

36. Minulla on astma

37. Haaveilen salaa että minusta tulee fyysikko tai kemisti.

38. Kirjoitan juuri nyt kirjaa joka on surkea. Niin surkea että taidanpa aloittaa uuden.

39. Haluaisin muuttaa Helsinkiin joskus sitten hamassa tulevaisuudessa

40. Vihaan salaattia. En suostu syömään sitä kovin helposti.

41. Ostan joka viikko seukalla käydessäni Starbucks-kahvia.

42. En ymmärrä vauvaintoilua. "Oii katso miten söpö ja pieni vauva tuolla!" Mielestäni vauvoilla on liian iso pää verrattuna vartaloon ja se saa ne näyttämään hiukan alieneilta. Mutta kai ne ovat suloisia. Varmaan.

43. Haluaisin osata näytellä

44. En halua uskoa että kaikki taiteilijat ovat homoja. Koska minä en kelpuuta ketään muuta kuin taiteilijasielua.

45. Halveksin päihteitä ja niiden käyttöä.

46. Mielikuvitukseni on hirmu villi. Tänä aamulla lenkillä käydessäni kehitin tarinan teiniraskaudesta. Mielikuvittelen (jos se on sana) todella usein.

47. Kirjaan kaiken kalenteriin. Kännykän ja demi-kalenteriini.

48. En osaa hymyillä nätisti valokuvissa, joten varmuuden vuoksi irvistän niissä aika usein.

49. En pidä yhtään teknologiasta. Kaiken maailman wii-pelit, kosketusnäyttöpuhelimet, asioiden tekeminen tietokoneelle...MIHIN KATOSIVAT KYNÄ JA PAPERI?

50. Näiden kaikkien 49 listankohdan jälkeen ihmettelen että minulla on kavereita. VIELÄ

1 kommentti: