perjantai 2. syyskuuta 2011

Enkelit on kieroja kuin rinkelit



Syvät anteeksipyyntöni epäkirjoittamisestani. Eli siis siitä kun on ollut kouluhommia ja muuta elämää kuin maaginen internet, en ole jaksanut vaivautua raahata itseni tähän tietokonetuolille, napsauttaa lukuvalon päälle ja painaa pääni näppikselle toivoen sen synnyttävän sykähdyttävän uuden blogitekstin. Olen tylysti skipannut blogini, elämäni ja sen että hengeähtäisin jossain välissä.

Ja haloo, koeviikkohan ei ole vielä alkanutkaan!

Hmm. Olen leikannut hiukseni Lyhyiksi isolla ÄLLÄLLÄ (L). Ikään kuin tämä muutoksentahtoinen puuskani ei ikinä loppuisi. Pysäyttäkää minut kun haluan irokeesin.



Koulussa (lukiossa, repikää siitä) menee toistaiseksi hyvin. Olen yhäkin innoissani oppitunneista, uusista haasteista ja ihmisistä. Yhäkin kauhuissani, niskat jännityksessä odotan kokeita, mutta ehkä sen aika on sitten kun se on. Eli pikku vinkkinä, kun koeviikko alkaa oikeasti olla lähellä, kehotan pysyttelemään vähintään viiden metrin päässä minusta. Kannattaa myös pitää turpa kiinni, kasvot pokerina, nauru vähäisenä ja hengitysäänet maksimoida minimiin. Olen herkkä vetämään stressin huippulukemiin.



Mutta nyt kumminkin koulunkäynti on vielä hauskaa. Mitä nyt on ollut pari hupaisaa sanakoetta ja äikän referaattia. Hyvin sujuu, panostan vain 110 prosenttia niin kyllä tästä selvitään!

Huomennakin on koulua. Damdadam, on lauantai mutta minäpä lähden toistamiseen ihanalle kouluretkelle! Viime lauantaina oli kuudelta lähtö jonnekin *****lle suolle kuvaamaan ihania, ihania luontokuvia. Ei luontokuvissa mitään pahaa, mutta en pidä luontokuvaamisesta. Joten elikkäs miten hankin itseni tuolle pahuksen kurssille?



...



Kumminkin, kahdeksan tuntia suolla oli mielenkiintoista. Okei, ryhmä oli miesvoittoinen joten puheenaheet vaihtelivat jalkapallosta pieruihin. (Plus lintutornista syljeskelyyn) Sama se, minä keskityin ammattitaitoisesti kuvaamaan.



Noh, huomenna olisi tähtitieteen kurssin retki Heurekaan. Jipii, tunnen olevani taas ala-astelainen odottamassa luokkaretkeä.




Muuta? No, minulla on menossa totaalinen herkkulakko, jossa pannassa ovat karkit, sipsit, jäätelö, keksit, leivokset, leivonnaiset, pähkinät, hampurilaiset, pitsat jne jne. Sitä on jatkunut jo kolme viikkoa, ja pääsen ehkä kohta eroon jatkuvasta mässäilynälästäni. Olen popsinut porkkanoita.



Minulla on flunssa ja yskin keuhkoni pihalle. Olen Petteri Punakuono. Olen löytänyt itsestäni uuden puolen koulun liikuntaunneilla.



(Okei, noloa tai ei, minä ääntelen peleissä. Havahduin viime korispelissäkin omiin kiljuntoihini ja karjuntoihini. Saatan huutaa mitä mieleen sattuu, yleensä "ÄLÄ HEMMETTI VIEKÖÖN OTA SITÄ PALLOA" tai "EIEIEIEIEI MUN PALLO" tai "SÄÄLIKÄÄ NYT MÄ OLEN LYHYT JA TYTTÖ" tai "NOUNOUNOU EI SINNE" tai "ÄSKÄPÄLÖTSKYHÄPÄLÄ")




Minä kuulun nykyään Natsipolin hallitukseen. Jes, sitä olen aina halunnut ja nyt vasta saavutin haluamani. Syynä se että kiristin ja raivosin edelliselle edustajalle....ah. Kunnon politiikkaa, sanon minä.




Nyt taidan mennä järjestämään englanninmonisteeni aikajärjestykseen ja lajitella ne värikoodeittain.



Mikä sen parempi tapa viettää perjantai-iltaa.

Ja vielä hieman kuvia!



I agree.


Hiuksia! Niitä on vähemmän! Jeejee! Niskatuuletus toimii ainakin!



ADIOS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti