perjantai 3. helmikuuta 2012

I may have a good day!

Olen löytänyt rakkauden. Hän on komea, ihana, ymmärtää minua ja suloinen vieläpä!
Mozarella-juustoraaste siis, my dear <3
Tärkeistä asioista vähemmän tärkeisiin. Eilen oli riparin tutustumisilta, jonne olen menossa isoseksi. Saattaa olla että meitä isosia jännitti enemmän kuin leiriläisiä...
Minä itse ainakin tärisin kuin horkkatautinen. (Sattaa kyllä myös johtua tuosta säästä) Pälyilin huolestuneena tulevia pikkusiani. God, pitäisikö noille olla ESIKUVANA? Minä hädin tuskin itsekään olen peruskoulusta päässyt! Tunnen itseni lastentarhalaiseksi, mutta ei voi mitään.
Mutta herrantähden sitä tunnetta kun pitää täyttää kaikki kiusalliset hiljaisuudet ryhmän välillä. (Eli koko ajan)
"Tylsää."
"Emt."
"Ihansama."
Yritä sitten siinä olla Pirkko Positiivinen ja hymyillä aurinkoisesti teineille jotka katsovat sinua kuin...halpaa HK:n sinistä. Minulla on varsinkin ihan hiton helppo olla positiivinen Herran sanan levittäjä kun tekisi mieli toitottaa jokainen ihminen maan päällä hornan tuuttiin.
Yritin kuitenkin valaa jotain luottamusta itseeni. Että minuun samaisuttaisiin.
"Hey Guys what's uup? Just relaax!"
Ei se ihan noin mennyt. Oikeasti taisin kiristellä hampaitani ja tehdä selväksi kuinka paljon paremmassa auktoriteettisessa asemassa olen heihin verrattuna.
MUTTA ehkä tämä tästä lähtee sujumaan. Uskon niin, sillä muuten ripari on täyttä sahanpurua. Noh, olen silti innoissani kuin pieni, pomppiva pupu! For real.

VAPAAPÄIVÄ!
Eli koeviikko loppui ja laiskottelen. Downton Abbeyn dvd:t varmaan kuluvat kohta puhki kun katson niitä liikaa. Ja luen liikaa Chicklittiä, mokomaa koukuttavaa roskaa! Ally O'brianin Agentti, voi hitto mikä dorka kirja. Pinnallinen ja tyhmä, silti en pysty päästämään kirjasta irti...
Telkka ja kirjat. Miten niin minulla ei ole elämää?
Ja huomenna on lauantai, se tarkoittaa Putousta ja Terra Novaa. (Oli pakko alkaa katsoa tuota maailman kalleinta tv-ohjelmaa, varsinkin kun sen perheen isä on niin hiton hyvännäköinen!)
Ensi maanantaina alkaa valokuvaus! Ja samalla käynnistyy projektini. My Not So Secrect Is He Gay-projetki. MNSSIHG-projekti. (Ei tullut niin hienoa nimeä kun kuvittelin.)
Näkemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti