maanantai 2. toukokuuta 2011

Oh darling put the pants on!

Te varmaan mietitte että minulla on oikeasti jonkinmoinen tyttöviha. Olenhan jo puinut jos jonkinmoisetsi kauniita naisia ja lissuja.
Aha. No minä en aio lopettaa, sillä lissut ja pissikset ei maailmasta lopu vaikka mitä tekisi. Se on kuin uusiutuva voimavara; koko ajan syntyy lisäää....YOU CAN'T STOP THEM!

Ennen kuin alan jankata vihaani ja ärsytystäni noita luonnottomia pakkelinaamoja kohtaan, pitäisi kai pysähtyä miettimään miksi en pidä heistä.
Tätä yritin mietiskellä eilen. Olin nimittäin elokuvissa kaverini kanssa, kun manasimme mielessämme ettei elokuvateatteriin marssisi ketään tuttua. (Eräs monista fobioistani; Too Much People You Know. Erittäin vakava, hoitona toimii siedätyshoito ja rauhoittavat) Kuitenkin, tarkkailimme ihmisiä jotka marssivat leffateatteriin ja saatoimme välillä puuskahtaa: "Lissuja, yyh"
Miksi? Oikeasti, mikä oikeus minulla on tuomita ihmisiä joita en tunne?
Syyllistyn tässä nyt oikeasti pahanmoiseen ennakkoluuloiseen käytökseen.

Saatanhan minäkin olla jonkun mielestä lissu. Mistä sitä tietää jos joku tyttönen on tokaissut minun kompuroidessa sisään: "FUCK, THAT BITCH AGAIN!"
Mikäköhän tekee meistä lissuja? Tai siis heistä. Siinäpä asioita pohdittavaksi, sillä eihän pelkän meikin käytön ja kivojen vaatteiden käytön pitäisi tehdä lissua, sillä muutenhan ITSEKIN olisin lissu.

Mutta ehkä juju on siinä että ketään ei saisi tuomita lissuksi ennen enempää tutustumista. Se olisi järkevää eikös?

Anteeksi, olen tuota edellä mainittua keinoa yrittänyt, mutta olen vain ihminen.Ja ihminen ei tule toimeen kaikkien kanssa. Ja minulla on mennyt LissujenKanssaKommunikointi-viisarit vinoon. Ja pahasti. Pyhimmät anteeksipyyntöni.

Kaiken kaikkiaan vaikka ilkeä ei saisi olla, minulla olisi pari asiaa/tuntomerkkiä jotka voisivat tehdä lissuista ehkä maybe kenties ihmisiä. Mukavempia?

NUMBER 1



Vesirajatopit.
Tähän otsikkokin viittaa. Voin kuvitella olevani jonkun peruslissun äiti joka rukoilee tytärtään pakkasaamuna portailla.
-RAKAS ANNA MINÄ PYYDÄN!
-(syö purkkaa)
-VOI ANNA HYVÄ PUE NÄMÄ HOUSUT JALKAAN; OLE NIIN KILTTI!
-(syö purkkaa)
-ANNA MINÄ RUKOILEN! SIELLÄ ON 30 ASTETTA PAKKASTA!
-(puhaltaa purkkapallon)
-ANNA HYVÄ JUMALA SINULLA EI OLE HOUSUJA JALASSA! HALUATKO VILAUTELLA KAIKKEA IHMISILLE?
-(purkkapallo puhkeaa)

Tämä surullinen tarina päättyy siihen kuinka teinityttö lähtee kipittämään kouluunsa ihkuissa legginseissä ja minituubitopissa. Itkettää ajatellakin.
Uh Ah perse vilkkuu: viehättävyyden perikuva.


NUMBER 2


Hups. Väärä kuva, ei tuo sentään pissis ole. Liikaa meikkiä silti.

Too much make-up. En nyt tiedä onko tämäkään lissu... :DD

Pakkelikerros. Ripasaria, rajauskynää, luomiväriä, poskipunaa ja huulikiiltoa sillä mitalla ettei alkuperäistä ihmistä edes tunnista. Not nice.
En väitä etteikö meikkaus olisi kivaa. Kyllä minä meikkaan, kyllä kaverini meikkaavat.
Juju on vaan siinä
a) kun sen osaa
b) meikkaa vain vähän
Se ei ole siis
c) Pakkelia niin paljon kunnes saan ihottuman. Ihkua.


NUMBER 3


Todellakin it's a bad thing.

Bitch Attitude
Se asenne.
Saattaa kyllä olla että itsellänikin tämä asenne joskus on. TOIVON ETTEI
Esimerkkinä:

"Let's walk. This is OUR school. Not yours, get out of my way you ugly people!"

Olen niin monesti joutunut sietämään lissujen kuuluisaa ohikävelyä.
Pikkuvinkki:
Väistöoikeus on keksitty. Meitä muita ei tarvitse RAIVATA kumoon.



Yhteenvetona taas. Vihaanko kaikkia kauniita ihmisiä joista voisi olla minulle haittaa?
EN. En ole niin törppö ja itsekeskeinen.
Vihaanko lissuja jotka eivät pukeudu kunnolla, vilauttelevat tissivakoa ja persettään, käyttävät liikaa meikkiä ja kuvittelevat omistavansa maailman?
KYLLÄ.

Adios, amigos. Pukekaa kunnolla päälle, siellä ei ole vielä kesä!

1 kommentti:

  1. Kyllä!!! Siis lissut ALAS!!!! Jälleen kerran hyvä teksti
    Hime kiittää kommentista musahaasteeseen <3

    VastaaPoista