sunnuntai 25. joulukuuta 2011

I used to rule the world

Olen hurahtanut etsimään netistä kaikenlaista. Esimerkiksi
a) Coldplay-fanikamaa ja Coldplay-uutisia, haastatteluja jne jne.
b) Omituisia, epätunnettujen laulajien biisejä
c) Harry Potter videoita, mutta se ei kyllä ole mikään uusi juttu. Mutta voiko tästä olla tykkäämättä!


(Juu, olen niin pro tietokoneen ja bloggerin kanssa että opin lisäämään videon. :P)


Noh, kuten arvata sattaa se minun jouluni ei mennyt ihan niin kuin piti. Sukulaiset ryntäsivät iloisin mielin meille. Äiti karjui minulle "Pinja hae radio niin kuunnellaan kauneimpia joululauluja!"
No minä kuuliainen ja ihana ihminen hain radion ja pistin päälle-tosin unohdin mikä levy sinne oli jäänyt.
Okei, ei minulla ollut mitään sitä vastaan että kuunneltiin ruokaa syödessä Coldplayta, mutta äidin ilme oli aika koominen kun hän tajusi, ettei Vesa Matti Loiri laulanutkaan Sydämeeni Joulun teen vai mikä se nyt onkaan. Olin ottanut vapauden järjestää parempaa kuunneltavaa, mutta mummut ja papat oli toista mieltä. Vanhanaikaiset ruppanat, pah. Go Chris Martin!

Lumoava sukulaisrumba jatkui tänään kun matkasimme mummolaan syömään jouluruokaa. Ja, tottahan toki, laulamaan joululauluja.

Tämän reissun jälkeen en ihmetellyt enää yhtään miksi joulu ei ole lempijuhlani.

Mainittakoon ettei kukaan suvussa osaa laulaa. Ja mainittakoon että suku silti luulee osaavansa.
Kaikista koomisinta oli kun mummo, pappa ja äiti kaikki lauloivat yhtä aikaa. Ja se meni sillä kertaa ihan sävelelleen, mutta juttu oli siinä että mummo lauloi Sylvian joululaulua, pappa Joulupuu on rakennettu ja äiti Varpunen jouluaamuna. Eivätkä he edes tajunneet asiaa.

Sitten mummo sai päähänsä että isäni on lapista.
"Eikös siellä lapissa ole tapana joikata!"
Sitten meni puoli tuntia kun kaikki yrittivät opetella joikaamaan. Mummo etunenässä jodlasi ja tanssi. (Joikaaminen ja jodlaus ovat siis kaksi eri asiaa, mutta mitäpä nuo tajuaisivat)

AARGH. Suku on pahin, eipä tässä muuta.

Ja Coldplay on ihanin ikinä! Lähden tiistaina metsästämään vanhoja levyjä ja viettämään laatuaikaa itseni kanssa. Se on välillä ihan jees mennä kaupungille yksin pyörimään (vaikka ei ihan vapaasta tahdosta. Syy on siinä ettei minulla ole sen vertaa kavereita lähtemään mukaan. I am lonely wolf!) koska silloin ei tarvitse ottaa huomioon toisen ihmisen tunteita. Voi vain ypöillä yksin. JIIHAA!

Hei, Patrick Wolf on btw aika kiva. Tuli tosta sudesta mieleen... : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti